panama2017.reismee.nl

Fort Lauderdale - Panama Canal - Vancouver

We gaan weer op reis. We gaan iets later dan andere jaren, omdat we dit keer een verplaatsingscruise geboekt hebben. Aan het eind van het winterseizoen, verhuizen veel cruiseschepen uit de Caribbean naar andere oorden in verband met het hurricanegevaar in die regio in onze zomer. De schepen gaan dan naar Europa of door het Panamakanaal naar de Pacific en dan ook vaak richting Alaska. Zo'n laatste cruise hebben we nu geboekt. De foto van de Island Princess waarop we 21 dagen zullen varen komt van de Princess-website. We hebben het schip zelf in september 2016 in Alaska gezien bij Hubbard Glacier en een eigen foto staat onder Foto's.Onze route voor deze cruise is daar ook te vinden. Heerlijk dat onze gezondheid dit toelaat!

Je krijgt automatisch een mailtje wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat. Reacties vinden we altijd leuk!

Groetjes van Alie en Jan

We will go on a cruise again. A little later than usually, but that is because we booked a relocation cruise this time. At the end of winter a lot of cruise ships leave the Caribbean because hurricane season will start soon. They either leave for Europe or sail through Panama Canal to the Pacific and often towards Alaska. We booked one of those. The picture of Island Princess in the header comes from the Princess website. We saw this ship in Alaska near Hubbard Glacier in September 2016 and our own picture is under Foto's. That's where you will also find the itinerary. We are happy to be able to make this cruise!

You will automatically receive an e-mail whenever a new text has been added underVerhalen or new pictures have been added underFoto's. We love your reactions.

Kind regards from Alie & Jan

Hetty

Leuk om jullie weer te volgen.
Mooie trip toegewenst en kom gezond weer thuis!
Lieve groet van Hetty

Rob

Weer eens een ander soort reis, maar je toch weer 21 dagen lekker laten verwennen! Mooie tocht toegewenst, en ik ben benieuwd wat jullie (en wij) allemaal te zien zullen krijgen. Hartelijke groeten, Rob.

Dini en Gerard

fantastisch zo,n reis veel genieten groetjes.

Marie-Therese

Jullie staan er weer goed voor. Fijn om 3 weken onderweg te zijn en veel te zien.
Wens jullie hele fijne dagen en kijk uit naar jullie reisverhalen.
Groet Marie Therese

Tanja

Leuk om jullie weer te volgen. Alvast goede reis en veel plezier!

groetjes

Jan en Tineke

Wij wensen jullie weer een heel fijne cruise toe, met vele mooie foto momenten.
Groetjes van Jan en Tineke

Toos

Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's. Een heel fijne reis en geniet van alle moois.

Toos

Cora en Peter

Hallo jan, Alie
Ik weet het eigenlijk niet wat ik er van moet zeggen, oh ja schiet me te binnen STIKJALOERS.
Grapje geniet ervan Princess heerlijke maatschappij en voor jullie "de reis" met Panama city.

Ton en Lies

Wij wensen jullie een mooie reis, geniet er van en we kijken uit naar de mooie foto's.