panama2017.reismee.nl

Fotoboek

Het was een beetje een race tegen de klok, maar het fotoboek is klaar. Aanbieding t/m 29 mei voor korting was gratis 96 pagina's (dat is 57,60), meer dan de helft van de kosten. Dat heb je dan snel weer verdiend.

de link is https://www.albelli.nl/onlinefotoboek-bekijken/8652b01b-31e7-48a5-acb7-49a130c7b5eb ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

It was a race against time to finish our photbook before midnight today because of over 50% reduction in price. That is earned easily!

The link is https://www.albelli.nl/onlinefotoboek-bekijken/8652b01b-31e7-48a5-acb7-49a130c7b5eb and we hope you like it.

Jan en Tineke

Jullie hebben weer een schitterende reis gemaakt.
Prachtige foto's!
Geweldig.
Veel natuur met dieren en vogels in allerlei soorten!

Hetty

Geweldig album, heel mooi! Tot de volgende keer!
Lieve groet van Hetty

Marie Therese

Hallo Ali en Jan,
Jullie hebben er weer iets moois van gemaakt. Erg leuk.

Ben nu zelf benieuwd hoe de cruise IJsland gaat bevallen, niet te vergelijken met jullie reis.

Als er maar geen storm is of echt hoge golven, daar zit ik niet op te wachten. Zal maar reistabletjes meenemen.

Bedankt voor jullie mooie reisverhalen en foto's.

Het gaat jullie goed.
Groet
Marie Therese

Rob Schmidt

Alie,

Ik heb net even de tijd genomen om jouw fotoboek te bekijken. Was er nog niet aan toe gekomen.
Het was niet alleen maar varen, want jullie blijken ook veel gezien te hebben.
Mooi die kleurige dansgroep. Fraaie herinnering voor jullie reis!

Groeten, ook voor Jan,
Rob

Maurice en Ria

In een woord: ge-wel-dig mooi. Veel groeten, Maurice en Ria

Cora

Prachtig boek, leuk met die foto's over 2 bladen maar dan alleen van boven, zag er goed uit, en die rode vogels haha, en natuurlijk de whales, ik ben wel stik jaloers zit hier met een miljoen foto's moet er even niet aan denken, mooie aanbieding trouwens.